PageHeaderPortlet PageHeaderPortlet

TextPortlet TextPortlet

Lägg till en kalender i Outlook Web App - Exchange

Den här guiden beskriver hur du läger till en annan användares kalender.

1. Klicka på Kalender i navigeringsfönstret.

2. Högerklicka på Mina kalendrar för att lägga till en annan användares kalender och välj Lägg till kalender...

3. Klicka på Namn om du vill lägga till en annan användares kalender och om du vill lägga till en kalender från Internet.

4. Markera personen (i listan) som du vill se kalendern hos.

5. Klicka på Välj för att lägga till användaren. Om du vill lägga till ytterligare en person, upprepa tidigare.

6. Klicka på OK när du är klar.

7. Klicka på OK.

8. Kalendern dyker nu upp under Mina kalendrar och i kalendervyn. Du ser det som ägaren har valt att ska synas.

9. Bocka av framför kalendern om du inte vill se den i kalendervyn.

Ta bort delad kalender

Högerklicka på kalendern som du inte vill ha den kvar och välj Ta bort delad kalender.

Lars-Eric Klinthage
SKRIBENT

Behöver du mera hjälp? Kontakta IT Servicedesk!