PageHeaderPortlet PageHeaderPortlet

TextPortlet TextPortlet

Lägg till en kalender i Outlook 2010 Windows - Exchange

Guiden visar hur du lägger till en annan persons kalender i Outlook. Personen måste ha ett Exchange-konto.

1. Klicka på Kalender i navigeringsfönstret.

2. Högerklicka på Mina kalendrar och välj Lägg till kalender och Från adressboken...

3. Markera personen i listan som du har behov att se kalendern hos.

4. Klicka på Kalender.

5. Klicka på OK.

6. Kalendern dyker nu upp under Mina kalendrar och i kalendervyn. Det du ser i kalendern är det som ägaren valt att ska synas.

 7. Om du inte vill se kalendern i kalendervyn, bockar du av  framför kalendern.

Ta bort kalender som är tillagd

Högerklicka på kalendern som du vill ta bort och välj Ta bort.

Lars-Eric Klinthage
SKRIBENT

Behöver du mera hjälp? Kontakta IT Servicedesk!