Beställ egen vald IT-utrustning
Har du speciella behov eller önskar beställa specifik utrustning som inte representeras i listan över rekommenderad IT-utrustning, följ då instruktionen nedan för att initiera din beställning. Du kan bli kontaktad för att diskutera alternativ och anpassning innan beställning genomförs.
NOTERA: Val av IT-utrustning utöver vad som rekommenderas kan innebära extra kostnader för installation och support. |
- Ta fram en egen lista på IT-utrustning du önskar beställa. (Information finns bland annat på Produktwebben.)
- Kontakta prefekt eller motsvarande ekonomiskt ansvarig för godkännande.
- Klicka här och fyll i e-postformuläret som dyker upp.
I formuläret ska du fylla i följande uppgifter:Ledtext i formuläret Vad du ska fylla i Beställningen avser (anställd) Namn på nyanställd Avdelning, institution eller motsvarande Namn på avdelning, institution eller motsvarande Kostnadsställe Kod för kostnadsställe Chef som godkänner beställning Namn på godkännande chef IT-UTRUSTNING Produktnamn/Modell och tillverkarens artikelnummer på varje produkt du önskar beställa. Kommentarer Eventuella kommentarer kring din beställning, t ex Raindanceprojekt eller önskat leveransdatum - Skicka beställningen.
____________________________
Har du frågor? Kontakta IT-support.